Doprava a platba

Cena dopravy

Doprava zdarma

Kurýr GLS

Zásilkovna

Expedice zboží

Jak řešit problémy s doručením

Jak postupovat u poškozené zásilky

Možnosti platby

 

 

INFORMACE O DOPRAVĚ

 

Cena dopravy

Pro zásilky do 1000 Kč posílané prostřednictvím Zásilkovny je cena dopravy 49 Kč, GLS 139 Kč. Dobírka je za 39Kč.

 

Doprava zdarma

Pokud objednáte zboží v hodnotě 5000 Kč vč.DPH, máte dopravu Zásikovnou zdarma.

 

GLS nabízí přepravu balíků do váhy 50 kg. Rozvoz zboží probíhá každý všední den od 8:00 do 18:00. V den doručení Vás bude kurýr informovat pomocí SMS zprávy o přibližném čase doručení (s 3 hodinovým rozmezím). Pokud by se Vám doručení v daný den nehodilo, můžete ho posunout podle pokynů v SMS až o 3 pracovní dny.

 

 

Zásilkovna je síť výdejních míst s více než 600 pobočkami na území celé České Republiky. Zásilku Vám doručí kurýr na Vámi vybrané výdejní místo, kde si balíček můžete osobně vyzvednout.

 

Náš TIP :

Seznam výdejních míst si můžete prohlédnout na této adrese http://www.zasilkovna.cz/pobocky

Sledovat stav doručování Vaší zásilky můžete sledovat na následujícím odkazu http://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

 

 

Kdy bude zboží expedováno?

Pokud máme zboží skladem, odesíláme objednávky v nejkratším možném termínu. U objednávek přijatých do 16:00 odešleme zboží většinou ještě v den objednání. U objednávek přijatých po 16:00 expedujeme většinou následující pracovní den.

 

Problémy s doručením a jak je řešit?

Pokud Vám zásilka nebyla doručena včas nebo se vyskytl jakýkoliv jiný problém, neváhejte a obraťte se na nás co nejdříve, abychom vzniklou situaci mohli řešit.

 

Jak postupovat v případě poškození zásilky?

Pokud Vám kurýr či pošťák přivezl viditelně poškozenou zásilku, můžete požadovat, aby byl stav zásilky ve Vaší přítomnosti prověřen. Pokud je poškozen i obsah zásilky, požadujte zapsání této informace do protokolu a zásilku nepřebírejte. Ideálně si pořiďte ještě vlastní fotodokumentaci poškozeného balíku.

Pokud byl obal neporušený, zásilku jste převzali a po jejím otevření zjistili, že je její obsah poškozený, informujte o této skutečnosti neprodleně přepravce a požadujte sepsání reklamace.

 

V případě omezené kapacity dopravce lze změnit dopravu ohlášením.

 

 

Se vzniklými problémy vám rádi poradíme na čísle +420 792 317 050.

 

Možnosti platby

 

Dobírkou

Jedná se o nejjednodušší, nejrychlejší a nejbezpečnější způsob platby. Zboží zaplatíte přímo dopravci při převzetí zboží. Podle způsobu dopravy si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti (GLS) nebo platební kartou (pouze GLS).

 

Převodem

Zboží zaplatíte převodem na náš účet u České Spořitelny. Dodání zboží se v tomto případě může prodloužit o dobu potřebnou pro zpracování platby. Stálým a velkoobchodním zákazníkům s podepsanou smlouvou nabízíme možnost platby na fakturu s dohodnutou splatností.

BANKOVNÍ SPOJENÍ:

Česká Spořitelna (CZK): 59 1329 1319 / 0800
IBAN: CZ31 0800 0000 0059 1329 1319
IBIC kód/SWIFT: GIBACZPX9

Reference

 

KDE NÁS NAJDETE

DOPRAVA A PLATBA

 

ZNÁTE NÁS Z WEBU

 

Obchodní podmínky | Reklamace a záruka | Velkoobchod | Kontakty